söndag 3 oktober 2010

Drömmen om Uggs




Stellsan gillar sina Uggs!


Japp, nu har jag bestämt mig - Det får bli Uggs i vinter! För några år sedan (när Brittan och Pamela Andersson mfl gick omkring i sina och såg trashiga ut) tyckte jag stövlarna var fula, klumpiga och allmänt intetsägande men nu har jag bytt inriktning helt. Gick och klämde på Stellsans hela förra vintern och i år har jag bestämt mig för att införskaffa ett par egna (och allra helst även ett par till Stella då hon dessvärre redan växt ur sina). Tänk vad gosigt att dra på sig en mjuk kofta, hoppa i sina Uggs och gå ut en promenad i vackert friskt höstväder (gärna tillsammans med en väninna). Nu återstår bara ett problem - "skokontot" ekar otrevligt tomt sedan Chloé stövletterna inhandlades härom veckan... Satan i gatan - borde inte alla kvinnor ha tillgång till ett "no limit golden shoecard"?

Försökte köra en "åh-vad-jag-fryser-om-fötterna-fuling" igår på Allum (utanför butiken Pondus där de pälsfodrade gobitarna säljs) men mitt dåliga försök gick inte hem överhuvudtaget. Får helt enkelt ha tålamord och vänta på tomten... eller komma på en bättre ursäkt;)


Ha en skön söndag!

Puss/ Beckis

Ps Dojorna ifråga heter ju egentligen Ugg och inte Uggs men då jag gillar den sistnämnda varianten bättre kör jag på den linjen;) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar