måndag 11 oktober 2010

I'm back:)


Tack för en supertrevlig jobbdag Jens!


När klockan ringde 06.40 kände jag mig (märkligt nog) utvildad och redo för att stiga upp! När hände det senast? (Typ ett liv sedan men det är bara att tacka och ta emot:) Efter en snabb dusch väckte jag gullgumman som även hon verkade ha vaknat på rätt sida. Hon var positiv till såväl morgonbestyr (inklusive hatmomentet tandborstning) som åktur med vagn och lämning hos Helle! Kors i taket! Vilken bra start på dagen!

Väl på jobbet hade jag förvisso en mailbox som var mer än full (har ej varit där på drygt 3 veckor) men allt flöt på och jag lyckades beta av de mest akuta frågorna. Förmiddagen susade förbi och sedan unnade vi oss en långlunch i solen. (På menyn - nötfärsbiffar med fetaost. Nice!) Ytterligare ngr timmar på kontoret och sedan hämtning hos dagmamma.

Helle sade att dagen varit toppen och att Estelle både ätit och sovit. Oh, my God - det är något "lurt" på gång... Eller kan dagar flyta på utan att några missöden inträffar? Brukar väl inte direkt vara otursförföljd men vanligtvis händer det liksom alltid något oförutsägbart när jag är i farten. Men, som sagt, idag har det verkligen varit lugna gatan:) Cross my fingers - nu blir det väl kaos i eftermiddag/kväll men vet ni? I sådana fall kan jag tackla det - jag är ju utsövd för första gången på 2½ år:)


Puss/ "Käcka-Becka"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar