söndag 24 oktober 2010

Dubbelpremiär


Dancers Pose i kvadrat (två i ett något annorlunda utförande;)
(foto: Jim Berg)


Idag har jag haft min allra första BobyBalance vilket var helt MAGISKT:) Jag fullkomligt älskar detta träningskoncept och om det är någon som ännu inte testat - gör det omedelbums! Tai Chi, pilates och yoga utövas till skön musik och efteråt känner du dig som ny:) Jag lovar! Helt, helt underbart!

Dagens pass var även mitt första på superfräscha Sportlife Partille - snacka om dubbelpremiär:) Så himla roligt att äntligen vara igång igen (har ju av olika anledningar inte kört klasser sedan början av september) och jag längtar redan tills nästa vecka. Träning är verkligen den bästa av droger! (Skumpa - släng dig i väggen! Jag tar en Balance istället;)


Mänger av kärlek ifrån en lätt euforisk Beckis


Ps Vill ni veta hur det går med min magdeff? Säger bara hahahaha - vilket skämt. Igår käkade jag pizza och mumsade rollokolor så att käken nästan gick ur led. (Är egentligen inte speciellt förtjust i denna godissort men det gick liksom av bara farten.) Senare på kvällen kom min kära svärmor med choko-bilar och cheescake - helt omöjligt att motså... Skyller således mitt misslyckade slim-försök på min sambo och hans mor samt konstaterar att det inte blir midjekort i höst;) Ds

2 kommentarer:

  1. Träffade en tjej som var på ditt pass(min gamla rytmiklärare), och hon sa att du var helt fantastisk! (utan att hon visste att jag visste vem du är!) Ser fram emot att få Balencea för dig nästa Söndag!!! (och det där med magen-skit i det! Livet är alldeles för underbart för att gå runt och tänka på sånt tjafs;-)KRAM M

    SvaraRadera
  2. Molls!

    Åhh, vad glad jag blir! Puss på dig & Rytmiktjejen:)

    Ang magen så håller jag fullständigt med dig (även om jag inte gråtit om den tightade till sig en aning;)

    KRAMAR!

    SvaraRadera