fredag 22 oktober 2010

Febertös & Skumpasurprise


Här är Elle i finfin form! Annat har det varit idag:(


Idag har Lillgumman min haft 40 graders feber:( Shit, vad tappra de är de små liven - en annan hade ju varit nästintill död med samma temp. Dagen började 05.10 i morse (jag vet, det är okristligt tidigt) då en kokhet liten tjej väckte mig och var "vajm" och "tustig". Sedan dess har det mest varit glass-film-mys i soffan med avbrott för en och annan sovstund. Hade stora planer för dagen (Balanceövning, Edith-gos, storhandling, hemmafix & middagsbjudning) men det var bara att ställa in. Deppigt.

Min man är verkligen en hejare på att muntra upp. När han kom hem (efter han handlat utifrån en noggrant dikterad handlingslista) hade han med sig en överraskning "för att fira sina tjejer". Elle fick en "Beauty & the beast" blu-ray och jag en lyxig flaska bubbel - Dom Pérignon vintage 2002. Mig veterligen har jag aldrig smakat denna sort förut men den är garanterat gudagod:) TACK älsklingen - du är för bra för att vara sann!


En surprise väntade i garderoben..

Apropå "att fira" vill jag härmed utbringa en skål för er, alla UNDERBARA läsare! Bloggen har haft över 3000 läsare senaste månaden (tjo ho!) och jag tackar er ödmjukast. Så himla roligt att få dela min vardag med Er! Hjärtligt TACK!


PUSSAR i mass till Er alla!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar