måndag 4 oktober 2010

Familjen Linslus


Malin Pettersson - vacker som en dag


Min galet vackra och underbara svägerska (tillika Mickes lillasyrra och Elles faster) har skaffat en blogg:) Läs om hennes bravader runt om i världen när om reser omkring på sina modelluppdrag. Just nu är hon i München men snart bär det av till Svedala igen. Jippi!

Se mer bilder på skönheten på ModelOnes hemsida. Där finner ni även hennes kille Alex ("Men") och mig ("People Women"). Familjen Linslus? Japp, det är vi!



Min favvobild på LillMollsan


Snyggaste Tomtetjejen
(Julafton 2009)


Alex & Mollsan spexar


Svägerskor på Moulin Rouge Party i Sthlm
(feb 2010)


Glada "Glädjeflickor"


LillM & jag på NK-modevisning (sept 2009)


PUSS på er alla och, såklart, på dig Mollsan!/ Beckis

Ps Apropå att "linsluseriet" ligger i släkten... Pappa Mikael har en gång i tiden, tro det eller ej, varit fotomodell för Västsvenska modellgruppen:) Micke P däremot konstaterade, utan att ens överväga saken, "modellyrket är inget för mig" när han blev tillfrågad om modelljobb i Milano. (En annan hade blivit i eld och lågor men vi är alla olika:) Ds

4 kommentarer:

  1. Snyggaste familjen jag sett!
    <3

    SvaraRadera
  2. Miss Merino, din charmör:)

    Råkar vet en till som har en väldigt söt familj...

    Tack, tack, puss, puss

    SvaraRadera
  3. Älskar dig finaste Beckis Snart ses vi :))))
    Längtar efter dig!:)

    SvaraRadera
  4. Dito Hjärtat mitt!

    Välkomen hem SÖTIS!

    SvaraRadera