tisdag 5 oktober 2010

MalmöMolle


GoseGollan
(mitt nya smeknamn på denna ljuvliga donna:)


Vill sända en hel hög med pussar till Världens Bästa Molle - min underbara väninna som (sedan några månader tillbaka) bor i Malmö. TACK för att du muntrade upp mig (när vi talade i telefon förrut) och fick mig att glömma halsont, degmage, trötthet och tristess för en stund. Vad skulle jag göra utan dig?

Ta hand om dig och ge din stilige karl en bamsekram ifrån mig!


All kärlek och MER därtill!/ Din Beckis

1 kommentar:

  1. Min skatt! Vad skulle JAG göra utan DIG!!! Det är lycka att ha en vän som du! Längtar tills vi ses om ett par veckor, så vi får ta igen lite välbehövd väninnetid!!

    Kärlek till dig, Stellsan och Micke!

    Min stilige karl hälsar!!

    Pussar och kramar i stora lass!
    Molle

    SvaraRadera