måndag 8 november 2010

"Gå igång" på återvinningsavgifter

Hahaha, jag har en sådan där dag där allt jag säger blir fel:) Frågade precis Jens ang en kreditfaktura ifrån däckleverantören Bridgestone: "Här skall jag väl inte gå igång på någon återvinningsavgift (särskild avgift avseende däck)?" Jens svarar garvandes "Nä - gå nu inte igång på återvinningsavgiften!" (Han behöver inte vara det minsta orolig, tröttsjuk som jag är går jag typ inte igång på något just nu;)

Känner att det kommer bli en tuff dag:) Skrattar åt allt och alla och har, som ni märker, förlorat all förmåga att uttrycka mig.


Trevlig måndag & STOR puss/ Busan


Ps1 Grymt komiskt att mitt 100:e inlägg (Hipp Hipp Hurra för bloggen!) handlar om återvinningsavgifter...sexigt;) Vill du läsa hur allt började? Spana in "Skön mix av djup & yta" Ds1


Bloggens upphovskvinna & ägarinna


Ps2 Kommentar 15 november 2010: Har, i efterhand, insett att jag räknat fel angående antal inlägg - detta inlägg är inte nr 100 utan nr 96. Matte har, som ni förstår, inte varit min starka sida genom åren;) Ds2

2 kommentarer:

  1. Jag förväntar mig att jag kommer få m ä n g d e r av tackbrev nu när denna bloggen följs av åtskilliga sköna peepz! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Cred till dig Bästis! Du har helt klart fixat mig en ny hobby:)

    L O V E

    SvaraRadera