onsdag 10 november 2010

Tillbaka i blommiga rummet:)

Japp, då var man tillbaka i "blommiga rummet" igen, dvs stället där jag temporärt bodde i några månader då jag och Micke började dejta för snart 5 år sedan:) Den gröna sängen ni ser på bilden var för övrigt min i mitt flickrum när jag växte upp så nostalgin är på topp!


Bedårande blommigt


Konfirmationsfoto på brorsan och mig - så rart;)


Who is the ghost?


Varför bor vi hos mamma och pappa helt plötsligt? Jo, trapprenoveringen hemma är inne i sin slutfas och trappan målas nu vit & grann med en hållfast, men inte helt hälsovänlig, färg vilket gör att vi tvingas fly hemmet några dagar. (För övrigt kallade jag målaren Harta för Jussi 3 gånger igår före han, lite blygsamt, rättade mig. Vad är det med mig och namn?)

Har varit ledig idag och ägnat mig åt diverse trevligheter såsom Clarins-frosseri, lunchdejt med mor, far, Micke och Estelle (vilken gick över förväntan då Stellsan var mäkta imponerad av Amazing Thais inredning i form av elefanter, buddhafigurer och fiskstatyetter) samt fika hos Ing Marie och Janne. Allt hade varit toppen (och Tai Chi utbildningen jag egentligen skulle på ikväll, men tvingades avboka i sista sekund, hade avrundat en härlig dag på ett perfekt vis) om min hals behagade att sluta jäklas med mig! Har haft feber och halsont av och an under säkert en månads tid:( Skall jobba med sömn (hoppas Estelle har samma idé bara) och grönt te i ett försök att boosta mig själv inför ljuvlig Ullevi-yoga imorgon.


I love Clarins:)


Ta hand om er Finingar!/ Beckis


Ps Stort GRATTIS till LillMollsan som fyller år idag - Hipp hipp HURRA! Mängder av kärlek till dig! Glöm inte att hälsa Paris ifrån mig:) Ds

2 kommentarer:

  1. Men sötaste Busan, jag har uppenbarligen missat allt här, varför bor ni hos mor och far? Pöss

    SvaraRadera
  2. Trapprenovering = STARK målarfärg
    Kyss!

    SvaraRadera