lördag 13 november 2010

Mamma & Åsa


Min fina mor

"Puddingen Becka" (öhhh, NOT!) har gjort stan iklädd följande mundering: NIKE-tights, tisha, kofta, all-väders-jacka och snörkängor. (Detta toppat med ett inte helt fräscht hår och noll make.) Med andra ord - inte helt het;) Men vad gör det när man är ledig och har sin härliga mor (samt dotter) vid sin sida?!

Vi har haft en supermysig dag (i regnet) - inhandlat farsdags-pressys, kräftor (vilka vi precis mumsat i oss) och en gosig kort (!) stickad kofta (håll i hatten, jag som ratat minitröjor i tidigare inlägg hittade helt plötsligt en jag blev kär i!).

Ikväll har vi njutit av skaldjur, spenatbröd och stark grevé framför Idol. Kan det bli bättre? 3 önskningar i ett:

1/ Idol på TV (vilket jag älskar)
2/ kräftor i magen (vilket jag ÄLSKAR mer)
3/ familjen samlad (vilket jag Ä L S K A R mest)


Något annat jag älskar (mycket kärlek nu;) är att min bästis Åsa Eriksson blivit nominerad till årets gruppträningsinstruktör av Healthy Business. Jag är såklart dundermallig över henne! Se nu till att rösta:)


Grattis skatten min!


L.O.V.E/ Er Beckis

Ps Inlägg 100! Hipp Hipp Hurra för bloggen:) Ds

1 kommentar:

  1. Hihi.. Och jag ÄLSKAR när du blir mallig över mig! Allt blir liksom så mycket bättre och roligare då. "Fröken Sverige", "Kulturchef" osv.. ;) Tack bästis!

    SvaraRadera