torsdag 11 november 2010

Kombon yoga & simning

Ikväll hade jag 3 simtjejer på min Ulleviyoga vilka fått i uppgift av sin tränare att praktisera träningsformen i 10 veckor för att sedan utreda huruvida yogan haft positiv inverkan på simningen. Vilket bra förslag! Personligen är jag helt övertygad om yogans positiva effekter - för såväl gemene man som idrottare. Skall bli spännande att höra deras analys:)


Simning (och yoga?) byggde denna kropp


En "jag-är-så-lycklig-och-jag-älskar-min-familj-och-mina-vänner-gränslöst-känsla" infinner sig nästan alltid när jag kör yoga vilket givetvis är fantastiskt härligt. Har du ännu inte testat denna wow-träning? Hjärtligt välkommen till Ullevi nästa torsdag 17.50:)

Halsen min är (peppar, peppar) lite bättre så jag kör definitivt vidare på grönt-te-teorin - dvs tron att denna dryck håller halsbacilluskerna borta:) Apropå te... Nu skall mamma och jag (yes, vi bor fortfarande hos päronen) gotta oss med varsin stor kopp Kusmi Chai framför Sex and the City 2. (Eftersom filmen, med Samantha i spetsen, innehåller en del sexanspelningar, finns det en liten risk att "Bullen-känslan" (dvs "åh-vad-det-är-pinsamt-att-titta-på-sex-tillsammans-med-sina-föräldrar-feelingen") infinner sig, men jag tar en chansning:)


Ikväll dricker vi Kashmir Chai...


... men mitt absoluta favvo-te är detta


Kvartetten i the Big Apple


God kväll/ Er Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar