fredag 19 november 2010

Bilder ifrån QC-visningen

Egentligen är detta inlägg överflödigt då min förtjusande Åsa redan bloggat om händelsen. Tackar ödmjukast för såväl fina ord som eminent fotoinsats (samtliga av nedanstående foton är tagna av Åsa Eriksson)! Tänkte dock det kunde var kul att veta lite mer om kläderna och alla grymma accessoarer. Är du sugen på något är det bara att besöka QC-Corner på Engelbrektsgatan 24. Lovar att du inte går därifrån tomhänt:)



Ingång 1: Jeans if coola märkesduon Lee/Westwood


Sjukt snygga Vivienne Westwood stövlar


Ingång 2: Vintercozy i stickad Bruuns Bazaar klänning och kaninponcho if Marella. (Hellan gick loss på de härliga pälsstövlarna!)


Ingång 3: Dressad i fantastisk McQueen kappa...


... och kjol (med "puteffekt") ifrån samma märke:)


LJUVLIGA Westwood pumps är pricken över i:t!


Ingång 4: RockChic i McQueen stass och Galliano pjuks. (Vill ha hela kreationen, rakt av:)


Ingång 5: Galafin i Malin Andrén sidenklänning



Mina vackra mannekängkollegor:


Superfräscha Anna




Spana in Olivias väska och skor! Oh my God:)


Stiliga Eva


Farligt snygga Matilda




Finalens brud/ängel


Olivia i vacker Malina klänning


Ha en riktigt mysig kväll! Lovar att min egokick (iform av inlägg ifrån modevisningen) är över nu:)


Love/ Beckelina

2 kommentarer:

  1. Ljuvligt att se dig på scenen finaste Beckelina! Love You! Tänk att snön kom så snabbt så att jag direkt får användning för min nya outfit :)/puss Hellan

    SvaraRadera
  2. Tack min Vintersessa! Grymma inköp!
    Hjärtar Dig!

    SvaraRadera