måndag 29 november 2010

SOS terapi


Längtar till jul!
(Estelle 2009)


Vaknade definitivt på fel sida imorse:( Gårdagens misslyckade BB-filmning var det första som slog mig och detta i kombination med igentäppt näsa (vilket numera är mer regel än undantag) och faktumet att vara hemma hela dagen med sjukt barn förvandlade mig till värsta neggo-monstret.

Vad hände då igår när jag filmade för att erhålla min Balancelicens? Jag var relativt nöjd med min klass (vilket inte hör till vanligheterna när det är filmtajm) men vad hjälper det när a/ head setet ballar ur redan i uppvärmningslåten och b/ ljudet på inspelningen SUGER? Suck och stön - det blir till att filma på söndag igen.

Hur blev då denna dag? Gick jag ner mig i självömkan-träsket? Till en början måste jag nog (ovilligt) erkänna att jag gjorde det, men vid lunchtid slutade jag tycka synd om mig själv och bestämde mig för att frisk luft gör susen (även när man är förkyld). Satsade stenhårt på SOS (dvs snö & sol) terapi vilket fungerade alldeles utmärkt och det var, med råge, värt mödan att klä på Stells femtioelva plagg:) När vi kom in igen var vi båda rosiga om kinderna och på avsevärt mycket bättre humör. Kombon snö & sol = Magic!

Något annat att glädjas över är festyran som väntar den närmaste tiden:) Till helgen skall jag både dejta Carin (äntligen lite väninnetid!!!) och äta middag med Molle, Johan, Åsi, Henkan och Micke vilket jag ser sjukt mycket fram emot då vi inte setts på ett liv och jag längtar ihjäl mig! Helgen därefter är det 5-års kalas för brorsdottern Astrid, sedan lussefirande, julmys på Sportlife, julbord med övernattning i Tylösand (hurra hurra hurra!), julafton, pappas 60-års fest samt nyår:) Jisses! Hur kan man sura med så mycket kul på gång?!


Snart är det jul!
(Julen 2009)


Mollemys till helgen! Jaaaaa!
(Molle & Beckis nyår 2009/2010)


Även på jobbfronten väntar roliga saker såsom kvartaler i BP och BB samt release av nya Balancen i Almedal 22/12 och i Partille 26/12. Tjo ho! Förresten, apropå träning - Missa inte vinterns skönaste konvent 12 december, Sportlife Winter Challenge! Anmäl dig direkt och boosta dig själv inför lusse/jul/nyår!


Pussar i mass/ en nu mycket gladare Beckis

2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter mystic med dig också. Kom och mys med mig I Paris :))))
    Längtar....

    SvaraRadera
  2. Hade jag inte haft lilla Stells att tänka på att jag inte tvekat en sekund! LillM & Beckis in Paris - utan tvekan ett lyckat recept:)

    Puss på dig mitt hjärta!

    SvaraRadera