lördag 13 november 2010

Lurda goggo

Va? Vad tänker knasan på nu? Lördagsgodis, såklart:) Det första Estelle sade imorse (efter hon, genom prat, hopp i sängen och allmänt störigt beteende, försökt att väcka sin mor i över en halvtimma) var lurda goggo. Då kan man ju inte annat (hur sömndrucken man än är) än att le och känna lediga-lördag-lyckan:)


Lilldamen gillar lek & lurda goggo

Har haft en väldigt skön och lugn dag i mitt nya hem med omnejd - promenerat (tillsammans med mamma, Stella och brorsdottern Astrid), handlat, ätit, myst, kollat på Shrek (minst) 5 ggr (förutom Tingling är "Sheshe" Estelles absoluta favorit) och ätit lurda goggo så det sprutat ur öronen:) Jättehärligt, men kanske lite väl lugnt (jag vet, lätt dampvarning på mig)... Ser fram emot morgondagens mer aktiva schema med Balance och fars dags firande.


Stells + Shrek = SANT
(Vem ser vi i högra hörnet? Japp, Lill Nilsson:)

Min Pappa är en alldeles förtjusande man - hjälpsam, karismatisk och alldeles fantastisk. En sann förebild och en kämpe! TACK älskade Far för allt du är och gör för mig. (Just det, det är ju inte fars dag förrän imorgon. Jaja, det är inte så noga - pappa är ju värd att firas varje dag!)


Mästerkocken Mikael


Ta hand om era pappor imorgon och pussa nära & kära. Alla förtjänar och mår bra av lite extra omtanke och kärlek!


Puss/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar