torsdag 1 mars 2012

Vårfeeling & väninnelunch


Tröttsöta ungar


Lycka att inleda dagen med soffmys!


Noelle sussar sött i sin spjälsäng, Estelle sover lugnt brevid mig i sängen och jag ligger här och tänker leende tillbaka på dagen som varit. Morgonmys med barnen i soffan (svårslaget sätt att starta sin dag!), 6-månaders läkarkontroll på BVC där det konstaterades att Nellie är i finfin form och följer kurvan "lång & mullig", sushi & skvaller hos Ciccan (med fab friends & finaste Brilan på finbesök ifrån Norge) och eftermiddagshäng with LillM and "The Sisters". Intensivt och härligt - just the way I like it:)

Dessutom har vädret varit fullkomligt ljuvligt (10 plusgrader, klarblå himmel och sol) och vårkänslorna lät inte vänta på sig när solbrillorna, ljusa jeans och mitt nya H&M-fynd åkte på! Hör inte till vanligheterna att jag besöker vår svenska klädgigant (inte pga snobbism utan att jag helt enkelt njuter av att strosa omkring i boutiquer där kläderna hänger prydligt på rader och föredrar att shoppa ett något dyrare plagg - som inte halva stan bär - istället för fem billiga) men jag är sjuuukt nöjd med detta vårlinne!



H&M rules:)


En sann glädje att träffa Lottis igen!


Söta Anna med Ciccans minsting Elmer


Leora & Nellie blev snabbt kompisar


Gullungar - Stella, Ebba & Arion


Jämngamla, mulliga, gulliga och...


... fullständigt oemotståndliga i matchande outfits:)


TACK älskade väninnor för en mysig lunch (tycker vi alla är grymma som kämpar på med barn, jobb, hus, träning och allt vad det nu är!!!!) och TACK LillM för dagishämtning och barnpassning! Oerhört uppskattat ♥

Love/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar