torsdag 8 mars 2012

Klänning spikad & frisörtid bokad:)


Kronprinsessan gillar Malin Andréns design


Likaså jag:)


Då är klänningen inför Ulle & Thommies bröllop spikad! Det blir "prinsessklänningen" i siden med blommönster ifrån svenska klädmärket Malina. Älskar såväl den enkla designen som dess ljuvliga tryck och material. Tillsammans med min platinafärgade kavaj, höga klackar och fina accessoarer passar den perfekt för ett senvinter/vårbröllop.



Klänningen "gifter sig" fint...


... med denna kavaj:)


Har dessutom bokat tid hos min favvofrisör Marie på förmiddagen den 23 mars, dvs samma dag som bröllopet äger rum. Då mitt hår är en smärre katastrof just nu (halverat antal hårstrån efter amning och utväxten Gud glömde) gäller det att skapa optimala förutsättningar för att se hyfsad ut på kärleksfesten. Marie får sannerligen inte en lätt uppgift denna gång men hon har trollat förr så det är bara att hålla tummarna...


Återigen - jag är barnsligt förtjust i bröllop så lita på massiv bloggrapportering!

Puss & Natti/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar