måndag 12 mars 2012

Dreamday


Vårvackert vid Härlanda tjärn


Hälsomåltid hos "syrran"


Idag har jag haft en av de bästa dagarna på länge! Inledde med frukostdejt (och efterföljande promenix och altanhäng) med Hellan och avslutade med kvällsfika hos Åsa. Ni förstår ju själva?! What a dreamday!

Förutom umgänge med 2 av mina absoluta favoriter alla kategorier bjöd Svedala på årets första riktiga vårdag med klarblå himmel, sol, spirande grönska och skön värme. Att vistas ute i fint väder gör underverk för såväl kropp som själ. Hjärtat mår gott, hjärnan rensas och hela du blir fri, lycklig och energifylld. Imorse var jag (pga sömnbrist, halsont och negativa tankar) i bedrövligt skick men efter denna lyckodag känner jag mig så mycket bättre - inifrån och ut.

TACK Hellan - för ljuvliga timmar ihop, tulpaner & godsaker och ständig värme & omtanke. TACK Åsa - för att du förstår mig på alla plan, får mig att vika mig av skratt och gör mig till en bättre människa. Ni två är ovärderliga.


Kaffe i mass:


Frukostbuffé med STOR latte


Altanhäng med STOR latte:)


Kvällsmys med STOR latte:) :)


Härlanda tjärn:


På väg


Njuter av sol & promenad


Siamesiska tvillingar?


"Herr And", Stella & jag


Lovely day med finaste Hellan & GullStella


Barnbus:


Estelle tvättar håret i lera (?!)


Minstingen börjar bli pigg igen:)


Stella & Nellie leker


Glad liten tös, förkylning till trots


Önskar av hela mitt hjärta att ni haft en lika fin start på veckan som jag!

God natt/ Beckis

4 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 Vad vore livet utan dig mitt hjärta! Känns som jag kan andas igen nu när jag fått träffa dig! :)

    SvaraRadera
  2. Dito, dito, DITO! Puss, puss, PUSS

    SvaraRadera
  3. Goding, snygging och världens mysigaste - det är DU!
    Kan inte med ord beskriva vad gårdagen gav mig <3 Kom hem full av glädje och energi som jag kommer att leva på läänge! Tack för världens lyxbehandling och godsaker!
    Pussar

    SvaraRadera
  4. Hellan - DU gör mig lycklig ända in i själ & hjärta! TACK

    SvaraRadera