söndag 18 mars 2012

Från ingen plånbok till TVÅ


Sockersöt i ny blus/tunika


Drömplånbok


Min Micke och mina fina föräldrar är tveklöst de mest omtänksamma och generösa människor jag känner. När Micke hörde min ilska/sorg över att ha blivit bestulen på min plånbok överraskade han med den perfekta presenten igår när han kom hem ifrån Holland - en drömplånbok i mjukaste skinn smyckad med nitar. (Dessutom hade han köpt supersöta Ralph Lauren kläder till småtjejerna - blus & byxor till Estelle samt klänning & solhatt till Noelle.)

Även mamma och pappa ville muntra upp och idag väntande en verklig surprise i brevlådan, nämligen en likadan svart Mulberryplånbok som den jag blev av med i onsdags. Tack vare mina älsklingar har jag, med andra ord, gått ifrån ingen plånbok till två!! Dessutom är båda så snygga att de kan användas som "miniväskor"!


Snacka om uppmuntran!!! Bara att konstatera att jag 1/ har världens bästa familj och 2/ är bortskämd som få:) Tuuusen TACK Finaste!

Älskar Er utan sans!/ Er Beckis



Dans på bordet...


... i ny RL-outfit :)


Önskar Er ett härligt helgslut! För min del väntar en, minst sagt, intensiv vecka med sjukdomskurering, bilreparationer, passansökan (för familjen samtliga 3 tjejer), författande & postande av doptackkort, handling, städ & fix inför Estelles släktkalas på söndag, väninnedejt med Mollan & Hellan, frisörbesök, bröllop (jaaa!!!) och firande av 4-åring:) Gäller att bli frisk, NU!!!

Puss!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar