måndag 5 mars 2012

Livets gåva

Livet har så mycket vackert att erbjuda. Jag njuter av att "snusa" på mina trollungar, soffhänga med Micke, skvallra med bästisar, väninnefnittra över ett glas vitt, äta god mat hos mamma & pappa, gå på släktfest, dansa mig svettig, sova länge, simma naken, stå i centrum, lyssna på en vän, shoppa, ta en take away latte på stan, "uteserveringsteka", promenixa i milt regn, andas frisk luft en vacker höstdag, dricka varm choklad efter pulkaåkning, se världen, äta popcorn på bio, glittra i ny klänning, fotofixa, dricka champagne, mumsa praliner, blogga, skratta, läsa en god bok...

Finaste gåvan är, utan konkurrens, mina döttrar. Ofattbart att det redan gått ett halvår sedan Noelle föddes & Estelle blev storasyster. Töserna fullkomligt älskar varandra och när jag ser dem tillsammans spricker jag nästan av stolthet. Tänk att jag fått dessa två?! Obegripligt. Magiskt. Alldeles underbart.



Estelle välkomnar sin nyfödda syster


Systrarna Söt önskar God Jul...


... & Gott Nytt År


Pusskalas härom dagen


Bundisar


Eftertänksamma små damer


"Yo"


Gläd dig åt det lilla i livet. Och det stora. Skratta mycket. Och ofta. Älska.

Kärlek, Rebecka

2 kommentarer:

  1. Håller med dig alldeles fullständigt! Går nu och väntar och längtar efter vår lilla nummer två..kan komma närsomhelst- såå spännande! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Fina Amandis! Varmt lycka till med ert lilla nya mirakel! Kärlek

    SvaraRadera