torsdag 29 mars 2012

Balkonghäng med Hellan


I'm in heaven


Fräschaste frullen


Jag är mer än nöjd över att lilla Nella äntligen mår bättre! Självfallet i första hand med tanke på hennes hälsa men även för att jag, för allt i världen, inte hade velat vara utan dagens lyxfrulle och balkonghäng hos Hellan. Grekisk yoghurt toppad med jordgubbar, valnötter, solrosfrön och ringlad honung. Bagerifärskt bröd med salami, grönmögelost och tomat. Parma & melon. Ägg & kaviar. Tropisk juice. Kaffe. Mera kaffe. Ännu mera kaffe:) Minns inte när jag senast åt en godare frukost! Dessutom BÄSTA sällskapet och strålande sol! Underbart är en underdrift. Kombon Hellan, solsken och mumsig mat är definitivt svårslagen!



Vårfin Hellan


SötStella


Nella gillar balkonghäng...


... och Stellas bollhav:)


Hoppas även Ni njutit av (än hellre i) solen!

Glädje!/ Becka


Ps Också stort TACK Hellan för att du orkade flänga runt med mig på stan och uträtta mina (kanske inte alltför roliga) ärenden. Grymt skönt att passen hann bli klara i tid! Mindre härligt att jag kommer skrämma slag på varenda passkontrollant med mitt förskräckliga passfoto, men har man inte värre problem än så antar jag att man får vara nöjd. Dessutom är ju mina Gullungar bedårande på sina bilder så jag kan ju alltid sola mig i deras glans:) Ds


"Glader" & "Trultan"

2 kommentarer:

  1. Sötnos!
    Tack själv för en heelt fantastisk dag tillsammans! Dina ärenden gjorde mig ingenting, bara kul att få vara sällskap ;) Att jag sedan bjöd in dig till en park/kyrkogård, mig själv i förvirrat läge då Stella skulle äta sten/grus....latte som spilldes ut...HiHi! Ja du, ibland får man uppleva knasiga saker.
    Tack igen för fin bok, latte och dryck!
    Puss, du ger mig glädje!!

    P.s Henke bara älskade boken och kan inte vänta tills vi ska börja pyssla ;)! Fullträff helt enkelt :)!

    SvaraRadera
  2. Kyrkogårdshäng med grusätning, det är grejer det;) Återigen, TACK Kyssen! U n d e r b a r t !!!

    SvaraRadera