torsdag 15 mars 2012

Mina 3 bästisar


Nellie, kaffe & Berroca


Lade ut ovanstående foto på Facebook igår och kan inte låta bli att publicera det även här. Mina 3 bästisar - Nellie, kaffe & Berroca. Att kaffe är mitt livselixir vet alla som känner mig men nu har även Berroca gjort come back i mitt liv:) Smått beroende, minst en morgon & kväll. Allra bäst är att låta brustabletten (originalsmak apelsin) lösas upp i ett 3/4 fullt vattenglas och sedan toppa med grapefrukt juice. Hur gott som helst! Testa!

Nöjer mig med att skriva om "drinktipset". Skulle kunna gå igång på hur förbannad jag är på oärliga människor och hur ledsen jag är att någon snodde min plånbok igår under Plikabesöket men jag orkar inte... Jäkligt trist:(


Avslutar med ytterligare några pics på Gullungen!






Trevlig kväll!/ Becka

2 kommentarer:

  1. I love - Kaffe, Berocca och Stella, HiHi! Puss på dig sötnos! Fruktansvärt att nån idiot snodde din plånbok, WHY?!?! Man undrar ju?
    Styrka till dig <3

    SvaraRadera
  2. Underbart! Kids, energibrus & koffein är MUMMA! Kyss min skatt

    SvaraRadera