torsdag 31 mars 2011

Ups & Downs

Dagens BÄSTA: Att jag för första gången på 5 veckor kunde gå till jobbet och genomföra en hel arbetsdag. Aldrig tidigare har väl däckaffärer och kundfakturering varit så spännande?! Blev verkligt lycklig av att se mina fina arbetskamrater Börje, Jens och Pappa igen!


Tack Jens för en härlig jobbdag!


Dagens SÄMSTA: Att jag tvingats till beslutet att ej leda några fler fasta klasser i vår:( Obeskrivligt tråkigt men jag känner att jag ej har något annat val eftersom jag aldrig blir frisk (har fortfarande grymme-skallebonk flera timmar/dag) samt snart går in i ett skede i graviditeten då magövningar omöjliggörs. Så jäääkla deppigt men min förhoppning är att jag, snarast möjligt, kan komma igång med egen träning i lugnt tempo. När man är van vid att röra sig blir man skogstokig utan "action". Under min förra graviditet var jag überpigg (körde afro i månad 8) och med detta i åtanke har det varit extra svårt att acceptera att det inte funkar på samma vis denna gång. T r i s t! Mer än trist!


Ser fram emot helgens (tredje) 3-års kalas:)

Take care/ Beckis


Ps VARMT TACK alla underbara kunder på Sportlife! Tappa inte hoppet om mig... Så snart bebben är ute kommer jag tillbax! Ds

2 kommentarer:

  1. Malin/Platschef Sportlife Partillefredag, april 01, 2011

    Vi kommer att sakna dig, fina Rebecka! Men du ska ju prioritea dig själv och din hälsa såklart, så ser vi fram emot att du kommer tillbaka till oss! Kom gärna och hälsa på oss så vi kan få ge dig en kram! Håller tummarna att huvudvärken försvinner!

    SvaraRadera
  2. Längtar redan ihjäl mig ef Sportlife, alla sköna medlemmar och, inte minst, DIG!!! Så himla lyxigt att ha en sådan fin kollega och chef:)
    Största kramen, Beckis

    SvaraRadera