tisdag 15 mars 2011

Jag ser FÖRJÄVLIG ut!


Inte här... men NU!!!
(2/3 av Madrid-ligan)


Så här ligger det till - jag ser FÖRJÄVLIG ut just nu! Detta är ingen "tyck-synd-om-mig-goja" utan ett krasst konstaterande. Troligtvis har det aldrig varit värre... en blekfet tunna (där magen är "härligt degig" och inte ett dugg "baby-kula-söt") med insjunket grönvitt ansikte (det blir så när man går in på vecka 3 med feber), spinkiga armar och ben, risigt hår och glåmig hud - that's me! Och ja, jag är alldeles för fåfäng för att lägga ut ett foto och nej, jag söker inte "du-är-söt-och-gravid-sympatier". Jag är INTE söt, jag är ARG!

Men vet ni? Jag överdriver en smula... Inte angående risighetsgraden (den går liksom inte att skämta bort) men gällande min argsinthet är det faktiskt inte så illa ställt... Blir tom riktigt uppåt när jag tänker på alla kommande roligheter de närmaste månaderna. Check out this wonderlist:

- Bästa svärmor Ingis fyller 60 år & det skall firas:)
- Lillälsklingen Estelle blir 3 år (24 mars)
- Ultraljud "på g" & snart har halva tiden gått
- Bergamo-tripp med la familja
- Madrid med Moving Arts
- Micke 35 år (2 juni)
- Tylösand med Sportlife
- Maria & Johans sommarbröllop
- Semester i juli/aug
- Baby (27 aug)


Ingis - vacker som en dag
(Barcelona 2007)


Snart är det kalasdax!
(Göteborg 2010)


Jippi! Bebbe i sommar!
(Cap d'Agde 2009)


Det är ju fasiken oförskämt att klaga med ovanstående runt hörnet;)

Kyss på Er/ Beckelina

6 kommentarer:

  1. Min älskling,
    Du är den vackraste människa jag vet både på in och utsidan.
    Din Michael

    SvaraRadera
  2. Man blir som man umgås;) TACK för att du ständigt inspirerar mig & gör mig till en bätte människa...

    Älskar dig, Din

    SvaraRadera
  3. Vilken strålande idé - en positivismlista! Med bara roliga saker! Jag håller med dig, man glömmer att vara tacksam för allt fantastiskt man har kring sig varje dag. <3
    Idag ska jag njuta av solen, min klass och min fina lilla familj!
    Kyss Å
    Ps. Att snart få spendera tid med dig och ännu ett litet underverk vonZ står på min lista. :)
    Din Å

    SvaraRadera
  4. Gränslös kärlek. Till Dig. Min Åsa

    SvaraRadera
  5. Du är ALLTID vacker underbara Becky star

    SvaraRadera