måndag 14 mars 2011

Mickelina 5 år


Mickelina - nykära i Provence april 2007


Idag, 14 mars 2011, fyller vi - Mickelina (Micke + Beckelina) - 5 år och detta vill jag fira med en kärleksförklaring till min man samt ett bildpotpurri över vårt gemensamma halvdecennium:)

Michael - Du är allt man kan önska och mer därtill. Det är en omöjlighet att beskriva alla dina fina och beundransvärda egenskaper för en vackrare, mer godhjärtad och generös människa finns inte. TACK , från djupet av mitt hjärta, för all den glädje och kärlek du ständigt skänker mig, Estelle och alla i din närhet. Det är en saga att få dela livet tillsammans med dig - ingenting annat hade gjort mig lyckligare. TACK.


Undersköne Micke:


Guldkille på World Class tjejfest 2006


Trettondedagsbal på Operan 2007


Mallis - Cala Bona sommaren 2007


Smögen - sommaren 2009


Nice - april 2007


Vårt livs ögonblick:


Engla Estelle föds
(24 mars 2008)


Resor vi minns:


Den lilla & den store, hand i hand, i Frankrike - juni 2009


Livet är prima i Provence - april 2007


Bus i Barca - maj 2007


På bröllop i Marbella - sept 2009


Lycklig tjej med liten, liten Estelle i magen
(Cala Bona sommaren 2007)


Kysskavalkad:


Nyår 07/08


Nyår 09/10


Sommaren 2007


Avslutar med två av mina favotritfoton.

Älskar Er utan sans, nu och för alltid/ Rebecka



Det är en lycka att vara en familj
(Juldagen 2010)


Mina Fina
(Slottis april 2009)

4 kommentarer:

  1. Grattis till er <3 <3

    SvaraRadera
  2. KÄRLEK till Min Molle!

    Bara MÅSTE se dig snart! Grav abstinens!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er! Hoppas ni hade en underbart mysig dag. Ge grabben en kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Tack! Stora kramar tillbaka!
    Firandet gick sisådär (fortf feber) men vi tar igen det:)
    Hälsa la familja!

    SvaraRadera