onsdag 16 mars 2011

Det är så att man skäms...

Tidigare under kvällen skrev jag ett ytligt (och inte så allvarligt menat) inlägg gällande frustration över degmage, blekhet och risigt hår. Det är nästan så att man får skämmas...

Har precis sett klart (eller rättare sagt, gråtit mig igenom) Oscarsvinnaren "Hämnden" - en av de bästa, men samtidigt VÄRSTA, filmerna jag upplevt. Du blir smärtsamt påmind om vad som är viktigt här i livet och hur allting kan förändras på ett ögonblick.


Snälla, var rädda om er & era nära! Man är aldrig lovad en morgondag...

Kärlek, Er Rebecka


Ps På initiativ av min Sportlife kollega och vän, Jim Berg, säljer jag armband till förmån för cancerdrabbade barn. Pengarna vi får in går oavkortat till Barncancerfonden. Vill du hjälpa? Köp ett armband á 100 kr i samband med att du tränar för oss (vi säljer banden efter passet) eller maila mig - rebeckavonz@spray.se Ds


Låt "Vi kämpar för livet armbandet" pryda din handled i vår!

4 kommentarer:

  1. Jag såg också hämnden förra veckan- vilken nervpers! Bra slut iaf:) Kram

    SvaraRadera
  2. Nervpers, minst sagt! Ville hoppa in i rutan och slita "den stora mannen" i stycken... Kan en människa bli ondare? Obeskrivligt hemsk.
    Stor kram till dig!
    Ps GRATTIS till din nya blogg - så proffsig & snygg, precis som du:)

    SvaraRadera
  3. Du är ALLTID vacker och alldeles, alldeles underbar!

    Men tro mig jag förstår hur du känner dig....
    När jag väntade Lana sa alla "ååå vad fin du är, inte alls stor". Yeah Right!
    Tänk dig en av dvärgarna på fångarna på fortet + 30kg, japp det var jag det.

    Så när du känner dig arg och ful tänk på mig springandes på fortet:)

    PUSS LÄÄÄÄNGTAR!

    SvaraRadera
  4. En jäkligt SÖT dvärg i sådana fall;)
    Tack Hjärtat! Du gör mig glad!

    Ps I Madrid kommer jag ej vara arg & ful utan helt underbar... Man blir nämligen som man umgås:) Ds

    SvaraRadera