torsdag 24 mars 2011

Estelle 3 år


GP 24 mars 2011


Idag fyller Lilltjejen (eller kanske skall man skriva stora damen?) 3 år! Hipp Hipp Hurra Gullungen min! Då vi redan hunnit med två kalas - ett igår med mormor & morfar och, såklart, ett imorse i soffan - var det en trött, men lycklig, liten tös vi lämnade på dagis för några timmar sedan. Längtar redan efter att hon skall komma hem igen så vi kan mysa, lägga pussel och leka med alla fina presenter. (Plötsligt känns hon himla stor och mina moderskänslor bubblar över av all kärlek! Gud, vad jag ÄLSKAR det lilla livet!) Dessutom vet jag att hon kommer bli grymt nöjd när vi hämtar in posten och hon ser sig själv i tidningen:)


Gårdagens Pre-Birthday-Party:


Sååå spännande med paket!


Överlycklig nybliven slottsägarinna


Mys med morfar


Tårta är smaskens!


"Tokiga mamma! Bara 2 ljus!" (Oooops!)


3 ljus på plats & blåsdax!


Dagens födelsedagsmys:


Jippi! Pippifigurer!


Bus med Ariel & Grodan


Barbielek & filmtajm på samma gång


TACK älskade mamma och pappa för igår! Det var otroligt mysigt att ha er här och varmt tack för alla fina gåvor. Estelle fullkomligt avgudar sitt slott och jag älskar hennes nya kläder:


Romantisk klänning if How to Kiss a Frog


Vårjacka i bubblegumsrosa (med rosett i ryggen)


Önskar Er en fin dag! För min del skall jag, utöver Estellemys, även en sväng till skolan:)

Puss/ Bus


Ps Estelle hälsar och tackar för alla härliga sms, mms & Facebookhälsningar:) Vilka FINA kompisar hon har:) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar