söndag 13 mars 2011

Tonårsfjunig schlagersmörja


Superstjärnan Danny
(foto: Google)


Jag blir så t r ö t t! För en gångs skull var vi riktigt nära att sända iväg ett bra bidrag till Eurovision, men vad händer? Man blir snuvad på konfekten i sista sekund. Istället för het klubbmusik (läs Danny) väljer svenska folket tonårsfjunig schlagersmörja... Upprörande! Nåja, skall inte vara alltför hård mot sötsnöret Saaade (hade ju faktiskt själv honom som tvåa) men danskungen Danny var, enligt min åsikt, i en klass för sig.

Ni fattar ju att jag börjar bli frisk nu... annars är det omöjligt att "gå igång" likt jag gjorde ikväll. Efter finalen sade jag uppgivet till Michael : "Jag är riktigt besviken". (Men, herregud bruden, "get a life";)


Puss & Sussa sött/ Beckis

2 kommentarer:

  1. Finaste, grattis i efterskott på 5-årsdagen!! Hoppas ni firade kungligt <3 Puss och kram / Jenny

    SvaraRadera
  2. TACK Hjärtat!

    Firade med alvedon & nezeril;) Skämt å sido, vi skall ta igen det när vi blivit friska!

    Tänker på lilla Ellie! Puss i mass/ Beckis

    SvaraRadera