lördag 19 mars 2011

Strålande Svärmor


Svärmor - strålande vacker
(Barcelona 2007)


Igår - 18 mars 2011 - fyllde min fina svärmor Ing-Marie 60 år! Stort GRATTIS älskade Ingis! Det är en lycka att ha en sådan fin svärmor som du! Ser fram emot att fira dig ordentligt när du kommer hem:)



Ingis & Janne på min 30-års fest
(Göteborg 2007)


Micke med sin mor & far
(Barcelona 2007)


Vackra damer på Pappas 60-års fest
(Göteborg 2010)


Mina fina svärföräldrar
(Barcelona 2007)


Annars har det inte hänt mycket idag... Mest legat i sängen med nerdragna rullgardiner i syfte att stänga ute den högst irriterande solen. Normalt sett är solsken det bästa som finns men med min huvudvärk - p l å g s a m t.

När jag låg i min koma och tyckte synd om mig själv väcktes jag av ett, minst sagt, uppiggande telefonsamtal ifrån min far: "Jag är på NK, i Mulberrybutiken, och tänkte köpa en present till dig. Önskar du ngn särskild färg eller modell på väska?". I vanliga fall hade jag hoppat jämfota av glädje och entusiastisk börjat babbla om storlek, nyans och form men idag (knockad av huvudvärken) svarade jag: "Öhhh, skall du verkligen... välj vilken du vill." Ni fattar ju att jag inte, på lååånga vägar, är frisk ännu! Pappa blev ytterst förvånad över mitt "ointresse" men valde till slut (tillsammans med mamma som smakråd) en cremefärgad variant, vilket låter fantastiskt vårfräscht. Miljoner tack & pussar till mor och far! Jag är hur glad som helst!


Hoppas ni haft en härlig dag i solen och en mysig lördagskväll! Bild på väskan kommer givetvis så snart jag fått den:)

Varma kramar/ Beckis


Ps Även Estelle vill såklart säga grattis till farmor Ingis! Ds


En ros & puss till fammo!

3 kommentarer:

  1. Hej Beckis! Nu har jag läst alla dina senaste inlägg och kan bara hoppas att du alldeles snart blir frisk. Usch det måste vara hur jobbigt som helst :-/ Jag tänker lite extra friska tankar nu så hoppas jag att det hjälper.
    Kram!! /Carin F

    SvaraRadera
  2. Tack Underbart Fina Du!
    Så snart jag blir kry sätter vi oss i solen, på avenyn, med en rykande latte och myser! Deal?
    Kram i mass/ Beckis

    SvaraRadera