måndag 21 mars 2011

My new Mulberry


My new friend - Alexa


Dagen har varit ganska så deppig - låg i sängen, med ruggig huvudvärk, fram till 16.30 (!!) då jag hasade mig upp för att äta lite. Helt sjukt! Fattar inte vad det är för fel på mig:(

Två ljusglimtar har dock den 21 mars 2011 bjudit på:) Ett telefonsamtal med min barndomsväninna Mollan (som för övrigt fyller år idag - Hipp Hipp!) samt en ny bekantskap iform av en alldeles underbar Mulberryväska - Alexa. (TACK, TACK, TACK mamma & pappa! Snacka om uppmuntran!)

Att höra Malins röst gjorde mig lycklig ända in i hjärtat och nu längtar jag efter att bli frisk så jag kan träffa henne och lilla sushine Greta (Mollans 1-åring) live. Väskan är, som sagt, ljuvlig! En cremefärgad dröm i mjukt buffaloskinn, namngiven efter den brittiska stilikonen Alexa Chung. Den är rymlig och praktisk (perfekt som skolväska eller handbagage!) men samtidigt (tack vare design och detaljer) elegant och festfin. En verklig vårhit! (Haha, älskar att jag just benämnde en vit väska för praktisk...;)


Sköt om Er! Nästa gång vi hörs lovar jag att bespara er ifrån fler sjukdomsrapporter... Nu får det vara nog!

Natti/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar