tisdag 29 mars 2011

Noelle eller Elliot?


Vår bebis 19 v gammal
(Ultraljud - Östra sjukhuset 29 mars 2011)


Nå, vad tror ni - är skönheten ovan en Noelle eller en Elliot? Under hela graviditeten har jag med bestämdhet hävdat att det är en tjej men efter dagens ultraljud har jag ändrat åsikt och tror starkt på en kille. Only God knows!

Efter veckor av mardrömmar i stil med "det finns ingen bebis i magen" och "något är allvarligt fel" var det obeskrivligt skönt att äntligen få se sin krabat in action. Knodden tumlade runt rejält, vinkade glatt åt oss (jo, jag lovar!) och levde rövare i magen - en sann Pettersson von Zweigbergk:are med andra ord;)


Underverket i profil


Idag är en lyckodag!

Puss/ Morsan

6 kommentarer:

  1. 100 spänn på en Elliot!
    Gosigoooos!!!

    PUSS

    Snart åååååker viiiiii

    Ps. du håller dig frisk va? Eller ska jag skicka lite vitaminer? ;)

    SvaraRadera
  2. Vamos a la Madrid lalalala:) Är mkt piggare och om en månad e jag i toppform;)
    Kyss!

    SvaraRadera
  3. En sån liten goding, så fascinerande! Längtar :) Puss

    SvaraRadera
  4. Livet ät bra häftigt:)
    Puss!

    SvaraRadera
  5. QC-Anna P tror också att det är en Elliot. Spännande!!! Stor kram. Vi saknar dig! (Ingen press bara komplimang)

    SvaraRadera
  6. Wow, 3-0 till Elliot... I aug vet vi:)
    Har ju varit så jäkla dålig men känner mig mycket bättre och kommer snart in och pussar på er!!! Samt plåtar "Månadens Cat":)
    Kramar, Beckis

    SvaraRadera