fredag 31 december 2010

Veckans Cat - New Year Noir


Mademoiselle Mystique


Svart. Silver. Spektakulärt snitt. Grace. Glamour. Gnistrande glitter. Jag talar såklart om Veckans Cats nyårstema - extravagant klädsel med "Eyes wide shut" influenser!

Med risk för att låta som Narcissus tvillingsyster tror jag aldrig jag känt mig så fabulous som vid denna nyårsstyling;) Mon Dieu vad Katarina (styling) och Anna K (hår & make) kan trolla! In kom en sliten, osminkad, tjej with a bad hair day och ut en Mystic New Year Babe! Önskar jag kunde beställa en "CatAnn" före varje festkväll:)

Signature Dress (9900 kr): Designers Remix
Paljettjacka (2995 kr)
Glitterheels (2299 kr): Designers Remix
Pannband (798 kr)
Örhängen (995 kr)
Ringar (fr 398 kr)
Armband (498 kr)
Strumpbyxor (298 kr)




















Avslutningsvis vill jag tilldela Er, mina kära läsare/vänner, ett varmt TACK och världens KYSS för ett härligt 2010! Ber också att få önska Er alla BÄSTA 2011:)


Happy New Year!/ Busan


Ps Förtjusande Anna P agerade backstagepaparazzi vid nyårsplåtningen! Nedan ser ni Cat (grön pälsväst), Anna K (rutig jacka) och jag i full action:) Ds







7 kommentarer:

  1. Waaaaaaah!! MY GOD vad snyggt min sköna! Är du så satans stylish även ikväll kommer jag nog inte.. ;)

    SvaraRadera
  2. Ps. Kan du inte också ta en närbild på skorna på dina Veckans Cat? Tror jag skulle uppskattas. :)

    SvaraRadera
  3. I wish;) Skall bli g r y m t att fira in nya året ihop!
    Kyss

    SvaraRadera
  4. Bra förslag! Taget! Skor kan aldrig få för mycket uppmärksamhet:)

    SvaraRadera
  5. Herreguuud vilken snygg klänning, riktigt läckra snitt:)!!! Hoppas ni får en fantastisk nyårsafton och ett riktigt bra år 2011!! Många pussar och kramar Jenny

    SvaraRadera
  6. Tusen TACK Finaste Jenny & Sandy! Pussa på era fina familjer if mig! Önskar Er BÄSTA 2011!
    Puss i mass

    SvaraRadera