tisdag 21 december 2010

Veckans Cat - Vintersaga


Polarprinsessa


Det kändes onekligen som om jag befann mig i en saga vid plåtningen av denna "Veckans Cat". En flickdröm besannades när jag fick klä mig i brudklänning och Katarinas styling, i kombination med Anna K:s hår och make, förvandlade mig till en blandning av en snödrottning, vinterbrud och rysk tsarinna:)

Jag fullkomligt älskar materialmixen! Spetsar och siden blandas upp med stickat och päls vilket gör outfiten både annorlunda, spännande och heeelt oemotståndlig. Vinterbröllop/fest på gång? Klädseln är spikad:)

Italiensk fest/brudklänning (5995 kr)
Cargigan med stor krage (1699 kr): Designers Remix
Satinsko med spets (1295 kr)
Pälsmössa (3195 kr)
Sidenscarf (798 kr)
Stooora pärlor (1995 kr)
Små, lååånga pärlor (598 kr)
Maffig ring (398 kr)
Torgvantar (449 kr)














Vill önska Er en riktigt God Jul! Må ni alla få njuta av god mat, dryck, julklappar och, framför allt, värme & kärlek!

Julpussar/ Er Beckis



Vad tycks om min nya tron? Passar grymt bra i palatset i Sävis;)


4 kommentarer:

  1. Jag var ett dygn för min tidig med mitt senaste uttalande om fröken helt enkelt - som en hel SAGA!! Uttrycket är lånat av sköna Tess och passar ju utmärkt här igen! Köpsugen? Jaaa! Puss o god jul

    SvaraRadera
  2. Du kommer få mååånga julklappisar idag - så snäll och underbart fin som DU är!!!

    God Jul ÄLSKADE Åsa!/ Din Beckis

    SvaraRadera
  3. Wow, jag säger bara WOW vilka fantastiska kläder... Kan bara instämma med Åsa, du ser verkligen ut som en saga!!! Jag vill ha! Om jag inte redan var gift hade jag lätt velat ha hela stassen på mitt vinterbröllop, måste kanske ta ett snack med mannen, kanske kan förnya våra löften eller nåt;)
    Hoppas att du har haft en härlig julafton med massor av klappar under granen! Stora kramar Jenny

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga Jenny, TACK hjärtat mitt!
    I like!!! Sommarbröllop - klart, winterwedding - på g!!!
    Denna gång kan inget stoppa mig från att komma;)
    Varma julkramar/ Beckis

    SvaraRadera