söndag 26 december 2010

Pappas Party!


Pappa 60 år


Igår byttes julskinka och must ut emot kräftor och snaps när en hejdundrande fest gick av stapeln i Guldheden för att fira Pappas 60-års dag. Ett 50-tal gäster (varav minst 15 kids!) minglade och mumsade skaldjur på Dr Frids kvarterskrog. Skratten var många, stämningen på topp och födelsedagsbarnet var i högform:) GRATTIS min Pappa, en finare far och människa än du finns inte på denna jord! (Och inte någon annanstans heller för den delen;)


Kräftskiva mitt i vintern - I like!!!


Kompisar från förr - Tobbe, Micke & Pernilla


Pappa fick, som sig bör, presenter i mass


Finaste Fredrik


Trion PvonZ


Underbara Lisette tillsammans med bror


Mamma & Tomas skojar


Hmmm... finn ett fel;)


Härliga tjejer! Charlotte & Agneta


Bus & KÄRLEK


Det skall börjas i tid...


Svärmor och Charlize Theron


Kussar käkar kräftor - Tobbe & Alex


Pernilla & Svärfar i kräft(?)hattar:)


LillM var lite avis på min hatt (arvegods if farmor)


Håll i hatten - nu är det FEST!


Pappa, som jag sade i mitt tal:

Jag kan omöjligt beskriva vad jag känner inför dig,
Du har din största beundrare i mig.
Kom ihåg, jag älskar Dig så,
Låt oss för alltid, hand i hand gå.


Nu sätter jag punkt för partyrapporten men festen glömmer jag aldrig:)

Natti/ Beckis


Ps Inte nog med att gårdagen var fantastisk - Idag förgyllde två damer min annandag lite extra:) Stor kram till Malin! Att bli kallad för ett ljuvt väsen gör liksom livet ännu roligare:) Mängder med positiv energi till dig & din rygg! Och TACK Åsa - min bundsförvant - för en härlig release, "I owe you one!" Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar