söndag 19 december 2010

Tokar i Tylösnö


Tylösnös partypinglor - Bus, Hellan (+ Lilltösen), Åsi & Fru Snaps;)

Lätt illamående, likblek, trött som en björn i ide och fullständigt slut i såväl kropp som knopp. Skönt att vara så grymt utvilad och fräsch efter 24 timmars Spa;) Skämt och sido - helt färdig, men glad som få! Vilket superdygn vi (= Herr & Fru Schmidt, ErikssonNilssons, trion Albrektsson/Henningsson, Micke och jag) haft! TACK grymma, sköna, vänner för att ni finns!

Kortfattat innehöll vistelsen följande tokigheter:

* Vi gjorde inte mindre än 5 stopp på vägen ner! Henningsson höll på att få spel på mig när jag 1/glömt bikini och fick vända hem igen, 2/ ville stanna på 7-eleven för att köpa latte, 3/ blev kissenödig, 4/ behövde införskaffa tjejhygienartiklar, 5/ skrek efter mat. Redan här lade vi grunden för en tokrolig helg!

*Eriksson skämtade om att hon skulle skråla "Hello, your fool, I love you" om hon stötte ihop med Per Gessle. Gissa om vi blev paffa när han dök upp, bakom mig, i sillkön?! Vid denna tidpunkt var vi dock alldeles för nyktra för att sjunga;)

* Fru Schmidt (en förtjusande och mycket förståndig kvinna) konstaterade glatt vid middagen: "Gud, vad GOTT det är med snaps!". (Då visste vi - NU är det FEST!) Hon döptes raskt om till Fru Snaps och var i toppform hela kvällen! (Kanske inte riktigt lika pigg idag när hon skulle köra den lilla nätta turen Tylösand-Stockholm.)

* Jag hamnade på en, minst sagt, intressant yoga. Okey att det stundtals är lugnt och fint på en yoga (det är ju liksom själva meningen) men jag har aldrig varit med om att poweryoga utlovas och sedan står man i Bergsposition (dvs rakt upp och ner) i 6 minuter i complete tystnad. Det fullständigt kröp i kroppen på mig och jag längtade efter galningarna i poolen. Är man stressad eller?

* Henke H "gick vilse" inne på toaletten inatt:) Till historien hör att badrummet är så litet att det är nästintill omöjligt att vända sig om därinne, men Henningsson lyckades minsann med konststycket och ropade desperat till sin Hellan: "Var är jag, var är jag?". Vid ett tillfälle hittade han ut (ja, han försökte många gånger!) men då hamnade han i en garderob istället och fick en strykbräda i huvudet. Ooops;)


Spaligan samlad. (Behöver jag nämna "Fröken-uppmärksamhet-ja-tack" och "Klanen-grått-duger-inte-åt-oss"?)


Sköna badbrudar


Utsökt stiliga - Jenny & Raffe


Killar med klass - Micke & Henke2


Mickelina


Jippi! Nu är det fest:)


Kramkalas


Tres amigas (& bebe!)


Använder Åsa som alibi för att smygplåta Gessle (ståendes längst bak till v). Går sådär...


SNYGGA Donnor!


Varför ha 1 drink när man kan ha 2?


Fru Snaps & her gorgeous guys


2/4 delar av kvartetten som stängde baren

Behöver jag tillägga att det var en utmaning att köra Bodybalance idag? (Borde inte Åsa - i egenskap av min chef ta sitt ansvar och träda in här?;) Faktum är att det (med hänvisning till mitt allmäntillstånd i bilen hem) gick över förväntan men jag ljuger om jag inte säger att jag koncentrerade mig till max i balanslåten;) Efter klassen mådde jag, tack vare mina finfina Balancekunder, som en prinsessa och var nära att återvända direkt till Leifs Lounge (aka Leffes Loge)!


Imorgon ringer klockan 06.15 - tjo ho! Gode Gud, ge mig styrka!
/Er Beckis


Ps Tar inget ansvar för stavfel - datorn är, i ärligheten namn, lite suddig... Ds

3 kommentarer:

  1. Herreguuuud vilken helg!! Tusen tack för denna härliga rapport så jag kan njuta om och om igen. Guldhelg med guldvänner - mums! Lite seg i kolan nu, men det får det vara värt.. ;) (Känns inte helt vaket att glömma både skinnklänning och pälsväst på hotellrummet, men komma ihåg en sån sak som att bädda hotellsängen för att det skall se snyggt ut för städerskan.. öh.) PUSSSS

    SvaraRadera
  2. Darling! Är så himla glad att du inte glömde stassen för shit vad snygg du är i den!! Jag menar, kolla in "2 drinkar fotot" - löjligt hot!!
    Tusen tack, natti (äntligen) och kyss/ Busan
    Ps Har "en boll" på höger ankel, vad hände där?;) Ds

    SvaraRadera
  3. Ja mitt chefskap får definitivt skärpa till sig till nästa gång! Skicka sjukhusräkningen till passkoordinator Eriksson på Sportlife.. ;)

    SvaraRadera