fredag 17 december 2010

Veckans Cat - Julklappsjakt


Smällkaramell på klappjakt


Denna gång är Veckans Cat lekfullare än någonsin! Drömduon Katarina (stylist) och Anna K (hår & make-up) förvandlade mig till en färggrann smällkaramell på julklappsjakt:) Inte nog med att min rollkaraktär var ute och julshoppade, hon var dessutom själv inslagen till ett paket:) Cat stylade efter "more is more principen" (vilken, enligt mig, är mycket roligare än den traditionella "less is more") - afrokrull, tyllkjol, moonboots, bubblegumsrosa och rosetter i mass - kan det bli HÄRLIGARE?!


Cat herself


Anna K (Västsvenska Modellgruppen)


Veckans tema - Julklappsjakt. Kanske inspirerar nedanstående dig när du spanar efter den perfekta julgåvan? Eller varför inte skriva upp någon av gobitarna på din egna önskelista? (Själv önskar jag mig en tyllkjol av tomten;) Mycket nöje!

Rödrosarutig kappa (8995 kr): Vivienne Westwood
Bubblegumsrosa tröja (1299 kr): Designers Remix
Rosettbälte (995 kr): Black Lily
Tyllkjol (999 kr): Designers Remix
Moonboots (1599 kr): Pucci
Väska (1595 kr): Black Lily
Rosa skinnhandskar (1295 kr): John Galliano
Strumpbyxor (298 kr)


















Lycka till med dina julklappsinköp:)

Vi ses på stan!/Beckis


Ps1 Hellan - kan det blir läckrare än denna rosachock?! (För oinvigda, ÄLSKAR min väninna denna färg:) Ds1

Ps2 Om du enbart är ute efter "något litet" (men uppskattat) att ge bort, rekommenderar jag varmt strumpbyxorna! De är, utan överdrift, de bästa jag någonsin haft! (Och jag har provat en hel del, tro mig...) Perfekt passform med bred, mjuk resår (vilken inte skär in) i midjan. Som hittat! Ds2

Ps3 När vi fotade Veckans Cat utbrast tokhärliga Anna P (som jobbar på QC): "Du är en blandning av Marilyn Monroe och Courtney Love!" Man tackar, en drogad sexbomb är ju inte fel, hmm...;) Ds3

6 kommentarer:

  1. Kommer nog ALDRIG att tröttna på denna härliga färg R O S A, du känner mig allt Beckis! Underbara bilder i härlig färg...en sån modedonna du är!! Njuter av att se dig! Puss H

    SvaraRadera
  2. Visste väl du skulle gilla bubblegumströjan:)

    Ses imorgon Kyssen! Tylösand - here we come!
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Awww du vackra kvinna!
    En fröjd at få kika in här :-)
    Kärlek och varma kramar till dig fina
    <3

    SvaraRadera
  4. Nat min Sötstork:)
    Vad roligt att du diggar Veckans Cat!
    Saknar dig galet mycket!
    Största pussen, Bus

    SvaraRadera
  5. Anna P, du fina, HÄRLIGA kvinna!
    Puss i mass:)

    SvaraRadera