måndag 13 december 2010

Födelsedagsfusk


Jag är KÄR i mina ny Uggs!


Japp, idag har jag ägnat mig åt födelsedagsfusk på hög nivå. Bilden ovan är tagen imorse (dvs den 13 december) och vad ser man pryda mina fossingar? Ett par sprillans nya, gosiga, helsköna, underbart V A R M A Uggs:) Att jag "går igång" på detta sätt och fullkomligt öser komplimanger över min pressy är 1/ för att jag äntligen (för första gången på typ 3 månader) slipper frysa om fötterna och 2/ de verkligen är så underbara som jag beskriver dem! (Första skorna ever som är himmelskt mjuka redan från start och inte ger så mycket som en tendens till skoskav:)

Hmmm, vad är det då som är galet? Jo, att min födelsedag inte inträffar förrän imorgon... Oops, sorry! Vet dock att mamsen och papsen förlåter mitt barsliga "att-inte-kunna-hålla-fingrarna-i-styr-beteende", dels för att de var högst medvetna om risken när de överlämnade paketet i förväg och dels för att mamma (mellan raderna) sade att det var ok att "smyganvända" dem lite:) Tusen, tusen TACK mor & far!


Hoppas ni alla haft en mysig Lucia med tända ljus, lussebullar, pepparkakor och KÄRLEK. Jag längtar tills på torsdag då Estelles dagis skall lussa. Det övergår mitt förstånd hur småttisarna (med Elle i täten) skall kunna gå lugnt och fint i ett led men, ärligt, så spelar ju vare sig detta eller sången någon som helst roll. Det räcker ju att se de små liven för att smälta totalt! (Näsduk medtages.)

Varma kramar/ Beckis


Ps Helgens höjdpunkt nr 1 - Min brorsdotter Astrids glädjeyra på sitt 5-års kalas i lördags. Hon fullkomligt strålade i sin Tingelingklänning (alla mini-Zweigbergkare avgudar tydligen denna älva) och visade stolt upp sina presenter. Grattis älsklingen min! Ds

Ps2 Highlight nr 2 - Lördagens BodyBalancekvartal med Kristin, Fornander och Herr Berg. (Såklart lite extra stolt över SportlifeJim! Det är något särskilt med den mannen och avslappning - han får mig att gråta varje gång!! Det är en sann konst att få människor slappna av på detta vis, i synnerhet med en "stimmig" Fitness Festival i bakgrunden.) Ds2

Ps3 Har precis lipat ihjäl mig framför TV-galan "Svenska Hjältar" - vilka obeskrivligt fina människor och inspirationskällor! Tack ALLA för att ni finns - ni gör världen till en bättre plats att leva på! Ds3

4 kommentarer:

  1. Hej Beckis, vilken Sportlife är det du skriver om i din Ps2?? Låter spännande!! Hälsningar//Adisa

    SvaraRadera
  2. Hej Finaste Adisa!

    Jag kör, som du vet, numera på Sportlife och det gör även Jim:) Han har BodyBalance på tisdagar i Partille och jag på söndagar!

    Välkommen & Kram/ Beckis

    SvaraRadera
  3. OCH torsdagar på Örgryte.. :)
    Du är världens sötaste vännen! (och snyggaste för den delen baserat på inlägget innan..)
    Tack än en gång för supporten på passet, ditt leende är lika fantastiskt varje gång och i lördags behövdes det verkligen! :)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Jimpan!

    Beckis rodnar;)

    Stora kramar!

    SvaraRadera