onsdag 15 december 2010

L Y C K A



Mina älskade - vad underbara ni är!!! Vet inte när jag blev så firad sist som jag blev igår, och ändå fyllde jag ju inte jämt:) Micke berättade dock att i bl a Holland celebreras 11, 22, 33, 44 etc extra mycket, något Ni alla verkar ha anammat;) Innerligt TACK för hälsningar och födelsedagskramar! Ni anar inte hur glad ni alla gör mig. En sann L Y C K A att ha så fina vänner!

Gårdagen var fantastisk på alla sätt och vis. Först var jag på QC och fotade kommande "Veckans Cat", vilket är lika roligt varje gång! Katarina är, som jag tidigare berättat, helt otrolig - både som människa och stylist - och igår fick vi även hjälp av superduktiga Anna K (Västsvenska Modellgruppen) med hår och make-up, något som naturligtvis förhöjde stylingen ytterligare. Resultatet ser ni på fredag!

På kvällen blev jag utbjuden av min kära sambo. Underbart härligt då det var väldigt länge sedan vi var på restaurang bara vi två. Vilket ställe 28+ är!!! Härom veckan var jag på Basement med jobbet och åt en sagolikt god måltid, men gårdagens var, om möjligt, ännu godare. Vi avnjöt en 7-rätters supé och smaklökarna befann sig definitivt i himlen under de 5 h (!!) middagen varade. Pilgrimsmussla, kräftsoppa, marulkfilé, renkalvssadel, ostar, äppleterrine, chokladkräm och passionsfruktssorbet... med champagne (genomgående för min del) och vinmeny för Micke. Amazing! Hävdar bestämt att utöver kärlek, vänskap och livsnödvändigheter tillhör god mat och dryck absolut det bästa i livet. Jag fullkomligt älskar vällagad, vackert upplagd mat!!! (Och bubblig dryck;)


Iklädd mina fina, och varma, presenter:)


TACK älskade Micke för kärlek, drömkappa & utsökt måltid!


Nu tillbaka till vardagen med jobb, Balancerep och städ. Men idag kommer jag, tack var Er, utföra alla mina sysslor med ett stort leende på läpparna:) TACK!


Pussar/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Grattis! Låter verkligen som en härlig och smakfull kväll! Kanske ska bjuda med Caroline dit?:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hjärtligt TACK!

    JAAA, tag med Carro dit! Hon kommer älska det!

    Ni är värda det bästa! Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Vilken mat, vilken kappa, vilken Man!!! Hoppas vi ramlar på varandra snart;-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack Finaste M!

    Hoppas vi ses på fredag på julminglet?!

    Stor kram/ Beckis

    SvaraRadera