torsdag 9 december 2010

SM, som i SM?


Beckis?


Dagens "blondie-kommentar stod jag för i samband med min yoga på Ullevi. I tidigare blogginlägg har jag berättat om en simtrio vars tränare coachat dem att testa yoga. Förra veckan var de ej på plats så ikväll, när jag träffade dem, frågade jag var de hållit hus och fick svaret "på SM". Grymt impad utbrister jag: "SM, som i SM?". Nej, Einstein - SM som i DM eller VM;) Ofta är jag glad över min spontan uttrycksförmåga men lika ofta önskar jag mig att jag kunde lära mig knipa käft;) Vet inte var min "groda" kom ifrån... förmodligen var jag så överrumplad att ha simproffs (en av tjejerna är med i landslaget!) på min yoga att jag helt enkelt började svamla:)

Alla (såväl elitidrottare som oss dödliga) borde testa yoga! Välkomna torsdagar 17.50 till Nya/Gamla Ullevi!

Namaste/ Beckis


Ps Efter klassen dundrar störtsköna Nonne in för att köra Body Attack i ny kaxig frilla - halva håret snaggat (vi snackar mindre än 1 cm) och andra halvan axellångt. Vilken cool tjej! Respect! Själv tycker man det är wild att klippa lugg;) Skall förresten till Marie imorgon. Vem vet - kanske chockar jag er totalt! (Då jag är en fegis gällande hår är chansen ungefär lika stor som en snöboll i öknen, men det är kul att drömma!) Ds

2 kommentarer:

  1. You go wild Beckis. man har bara puls när frissan säger "är du säker?" och man hör trimmern intill örat (rrrrrrr). sen känns det bra <3 och efter ett tag, när kommentarer som dina kommer haglande, blir man liksom både längre och snyggare och gladare på samma gång!! lussepusse!
    <3

    SvaraRadera
  2. Du är min idol, helt klart!

    Själv var jag riktigt wild (NOT!) hos frissan i fredags - "slingor & toppning tack":)

    LussPuss/ Beckis

    SvaraRadera