söndag 9 december 2012

Festivalkonvent @ Fitnessfestivalen




"Festivalbakis" (vilket inte har ett dugg med osunt leverne, utan "urladdning", att göra) men hellycklig efter gårdagens träningsdag och Bodybalance på Fitnessfestivalens konventStolt över såväl deltagare (superduktiga hela bunten) som kollegor och sammanfattar härligheten på följande vis:

CombatSnyggos. Chitchat-Sh'Bam-Sisters (häribland min "Latina") med coola moves och partystämning. (Att jag "förlorade" mig själv totalt i dansens underbara värld och gav allt, trots att jag bestämt mig för att spara på krafterna till Balancepasset, säger allt! Kunde helt enkelt inte låta bli;)) Rumpskak, höga knälyft OCH uppercuts med Nordic Wellness (japp, Sportlife har bytt namn!) Dance Crew + förstärkning. "Attackenergi" signerad supertrion Les-Mills-Pernilla, Mia & Nonne. Än mer "rumpa" @ Zumba med "skönbönorna" Johanna & Sofia. STYRKA (GRIT & CXWORK) med kraftpaketen Petter, Popristov & Caroline. Avslutningsvis Bodybalance med 3 små gröna smurfar;)

Så, hur gick själva presentationen för min del? Helt OK, tom BRA:) Lite darrig i balanslåten (kan tydligen göra "komplicerade" poser à la "Dansaren" och "Stjärnan" men inte en gammal, sketen, "Örn"?!), harmonisk i "höftstretchlåten" och lätt speedad i "maglåten". För övrigt - härliga deltagare, magiska teamkompisar, skön stämning och härligt flooow.




Mänger av bilder (utöver ovanstående) att vänta!

Kyss!/ Busan


Ps Fick dessutom till en lunchdejt med mina bästisar - Åsa, Ebbe & Merino - så lördagen kunde inte varit bättre! Träning + kompishäng = "perfect match"! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar