torsdag 27 december 2012

FamiljeMYS på julafton




Tittar på bilderna ifrån julen med ett stort leende på läpparna och ett lyckorus i kroppen! Omåttligt förtjust i och mallig över MIN FINA FAMILJ! Obeskrivlig lycka. Gränslös kärlek.

Självfallet hade jag önskat att även brorsan med familj hade firat jul tillsammans med oss (och gärna mormor och mostrar med familjer också för den delen!) men i år var det "Maries familjs tur". Eftersom pappa fyller år på juldagen träffas vi dock, som väl är, alltid denna dag! Bilder ifrån födelsedagsfesten kommer, men låt oss först njuta av julaftonens familjemysbilder:


Som jag ÄLSKAR min familj! Sänder en extra tankte till dem som, av olika anledningar, har varit ensamma under julen. Önskar av hela mitt ❤ att alla människor skulle ha någon att ty sig till (och ett hem att värma sig i) men vet ju dessvärre att så inte är fallet. Tänker på Er med kärlek och hopp om en ljusare framtid.

❤/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar