onsdag 19 december 2012

"BeQuiz" & "Kvällens stiligaste"



Självklart skall det tävlas på fest:) I lördags gick två mycket prestigefyllda tävlingar av stapeln: "BeQuiz & Friends" - frågesport gällande mina och mina vänners galna upptåg - och "Kvällens stiligaste" - utmärkelse för bästa outfit.

Tävling nr 1 var nästintill avgjord före den startat då Cissi är helvass på "kompisvetande" av detta slag! (Hon vann även en liknande tävling i fjol @ Noelles releasefest!) Raffe gjorde, med andra ord, ett genidrag genom att välja Cissi som tävlingspartner:) Priser? En leopardhatt och en leopardgosing.

Att välja "Kvällens stiligaste" var sannerligen inte någon lätt uppgift då samtliga var urläckra men, då jag är väldigt svag för män i smoking kändes Martin som det givna valet och han förärades ett leopardmönstrat IPhonefodral ifrån Marc Jacobs! Hellans vrååålsnygga nitpimpade klackar gav henne en ögonskugga i leopardförpackning som "bonusvinst":)



Vilken maratonrapportering ifrån festen! Nu återstår enbart en avslutande text med några sköna festcitat och sedan sätter jag punkt. Tycker Ni jag gått för långt i "festfrosseriet"? Glöm inte att jag varnade Er redan i första inlägget;)

Puss/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar