tisdag 18 december 2012

Detaljspaning



Har sagt det förut, säger det igen - det är detaljerna som "gör det"! Ett par schyssta klackar, ett fint halsband, välskötta naglar, skönrufsigt hår, en levande ros på tårtan, ett perfekt sotat ögonlock, ett glittrande hårsmycke, ett vackert dekolletage, en snygg knäppning, en häpnadsväckande ryggringning...

Personligen älskar jag accessoarer och använder gärna gamla kreationer uppiffade med ett nytt smycke, en fin väska eller ett par kaxiga high heels. Mina gäster delade min teori fullständigt och förgyllde festen med oräkneliga härligheter. Kajsas "Draculapumps", Cissis nitloafers, Jennys spetsrygg, Lottas röd/svarta klänningtyg och Åsas catsuitmidja är alla exempel på hur detaljer gör outfiten.

Efter denna "teaser" förstår jag om ni längtar efter att se hela gästernas outfits och jag skall inte hålla Er på sträckbänken längre - Fashionreport coming up!


Ses snart! Som sagt, Fashionreport med universums snyggaste Party Animals att vänta!

Kyss!/ Beckelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar