torsdag 20 december 2012

Punkt för partyt



Nu är det dax att sätta punkt för denna massiva partyrapportering bestående av 11 (!) blogginlägg! Avslutar med ett sista rungande TACK till familj & vänner samt några sköna citat ifrån kvällen:

"Som Ni vet älskar jag män! Och Micke såklart!"
"Jag känner inte igen min frus ben på fotot, men hennes armhåla!"
"Jag älskar plast!"

Ni fattar ju?! GALET rolig fest:)

 

Kommer leva på festen länge, länge och bevara glädjestunden i mitt minne & ❤ 4-ever! TACK älskade familj & vänner.

All kärlek/ Er Beckis


Ps Tack vare morgondagens Veckans Cat - julspecial - fortsätter glamouren att flöda på bloggen ytterligare ett litet tag, sedan väntar några dagars julledighet:) Haha, "ledighet" och "ledighet"... Vi arrangerar jul hemma hos oss i år (tyckte det varit lite dåligt med fester det senaste;)) och jag har inte hunnit påbörja en enda julförberedelse... En intensiv helg att vänta med andra ord! MEN, jag klagar inte - ÄLSKAR kalas och ÄLSKAR min familj så det kommer bli toppen! Skall se till att njuta under såväl förberedelserna som själva högtiden. Välkommen älskade jul! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar