måndag 3 december 2012

Toppar & dalar




Dagen har bjudit på såväl toppar som dalar, här kommer en summering:

BÄST: Åsa Eriksson och Sh'Bam-kvartalen. Fnittrade mig igenom hela releasen (japp, vill "Queen of Sh'Bam" ha en alternativ karriär någon gång kommer hon lätt bli vår största stand-up-profil ever!). Stegen var (med några enstaka undantag) roliga, musiken skön och, som sagt, bästisen min - AMAZING!!! Älskar redan många av låtarna och kan knappt bärja mig tills jag får köra igång med programmet:)

"Topp" var det även att hänga med Merino (love u!) och övriga härliga Sh'Bammers, häribland Biggan! Har inte sett henne sedan vi jobbade ihop på World Class för hundra år sedan och idag blev det ett kärt återseende! Lovely 2 C U Darling!

SÄMST: Att jag fullkomligt "sög" på smygpremiären av BB 59:( Mina "krigaresyrror" var balanserade och fina men jag? Katastrof! Glömde positioner och fick tunghäfta, något jag inte är speciellt van vid. Jaja, bara att "bita ihop" och ta ny tag. Dessutom sägs det ju att genrep "ska" gå dåligt;)

"Sämst nr 2" är att jag har ont i halsen. Baciller, vik hädan!!! NU! Jag har INTE tid med något "tjafs"!




TACK Åsa - för ständig inspiration, glädje och ❤. Du är enastående! TACK Merino för allt du är och gör, för din ödmjukhet och vänlighet. TACK "BB-Crew" för att ni står ut med "snurriga" Beckelina och att bli fotade för jämnan;)

Good night!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar