torsdag 18 oktober 2012

Klädparty & Babylycka




I kväll har en kombinerad shopping- och tapasfest ägt rum på Knektevägen:) Estelles dagmamma Monica frestade oss med den ena godbiten efter den andra ur Me&i:s senaste kollektion och köplustan var det, likt väntat, inget fel på! Med Cicci i täten shoppades det hej vilt och konstateranden såsom "perfekt julklapp" och "denna bara måste jag ha" yppades flitigt":)

Tapas och Sancerre en regnig torsdag piggar alltid upp. För att inte tala om tjejmys och shopping! TACK Monica, mamma & girlz för en härlig kväll ❤



Somnar med ett stort leende på läpparna. Apropå glädje! Igår födde en av mina bästa vänner - Natalie - en ljuvlig liten dotter. Trots att jag ännu inte träffat denna lilla krabat tokälskar jag henne redan! Välkommen till världen Hjärtegull och varmt GRATTIS till hela nyblivna kvartetten!

Livet är vackert!/ Busan

2 kommentarer:

  1. Awwww!!! UNDERBARA Beckis!
    Såg detta först NU!
    Tokhormonell och överkörd av kärlekståget fäller jag såklart en tår...
    Vi längtar efter er och dagen då våra 4 kids får träffas (4!!! Är det MÖJLIGT??! Tänk om vi vetat det när vi satt i Pianobaren på Sheraton? ;-) )
    Älskar er!

    Nattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart DÅ! Än mer underbart NU! Älskar Er! ❤

      Radera