fredag 19 oktober 2012

Gårdagens skönheter




Här kommer en bild på några av plaggen jag och min mor shoppade under gårdagens Me&i-party! (Samtliga foton är lånade ifrån Me&i:s hemsida.) Anar en viss förkärlek till cerise, orange, turkost och brunt;) "Värdinnagåvan" - toppen, längst upp till höger, jag fick i egenskap av "klädfestfixare" - är kanske lite väl "70-retro-tal" för min smak men med slitna jeans, skinnconverse, kofta och schyssta smycken tror jag ändå den blir cool!

Älskar verkligen samtliga av barnplaggen ovan och ser fram emot att klä "Systrarna Bus" i dessa färggranna och bekväma lekkläder! Gällande barnmode är passform och materialval (att plaggen är mjuka och behagliga) absolut viktigast. Självklart är det kul att klä sina kids i söta kläder men barn är barn = skall ha lekvänliga kläder!


Må gott Finingar!/ Beckis


Ps "Svanis" - tusen TACK - för väldoftande och lyxig "Guess-bodylotion"! ❤ Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar