lördag 6 oktober 2012

Kaxiga brudar




Såväl jag som LillBus kommer vara ruggigt coola i höst/vinter i våra nya attiraljer - Lily i sina leopardpjuks (sötaste barnskorna jag sett!) och tomatröda snickarbyxor samt jag i mina vrååålschyssta Jeffrey Campbell nitpumps! Det värsta är bara att jag måste vänta sisådär 2 månader på mina "styggingar" då de ligger väl nedpackade i en presentbox märkt "öppnas på 35-års dagen";) Men om de är värda att vänta på?! LÄTT! Kaxigaste skorna jag haft! Ever.




Puss & fortsatt trevlig helg!/ Busan

Ps Tjuven som stal min plånbok och sjal drabbades tydligen av (partiellt) samvetskval idag och lämnade in körkort och bankkort till Sportlife Partille... Tackar, tackar! Spärrade kort är ju kanon att få tillbaka;) IDIOT! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar