torsdag 25 oktober 2012

Höstblåsor & Hårboost




Idag har jag haft en riktig lyxdag vilket känns otroligt skönt och högst behövligt efter senaste dygnen med heldålig minsting och obefintlig sömn. Noelle har drabbats av "höstblåsor" - vätskefyllda blåsor i munnen och på händer, fötter, rumpa - och varit nästintill otröstlig. I tisdags grät hon så mycket att halsen svullnade upp och på akuten konstaterades dels ovan nämnda åkomma (har aldrig tidigare hört talas om sattyget!) och dels "oidentifierbara prickar" på bål, armar och ben. Stackars, stackars liten! Önskar av hela mitt ❤ att hon blir kry fortast möjligt då det är hemskt att se henne lida.

Nu över till betydligt mer angenäma saker - min egoboostSalong Noblesse där fantastiska Malin trollade fram perfekt hårfärg och rättade till mina extensions:) Dessutom hann jag med en snabbfrulle på Le Pain Francais före frisörbesöket och en hälsodrink à la Espresso House efteråt! Drycken - mango, mynta & krossad is - var gudagod och har redan skapat ett nytt beroende! Spring och köp! Lovar att du inte blir besviken! Närmare Ibiza kommer du inte en vanlig vardag;)



Nu mys med tjejerna medan haglet (what?!) smattrar på rutorna!

Kyss!/ Beckelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar