tisdag 16 oktober 2012

Helnöjd med "Swedenstass"




Grymt nöjd med mitt senaste inköp - den stickade klänningen (100% lin) ifrån Holebrook Sweden jag bar på AW:n med girlzen i fredags. Känner redan att plagget kommer bli en höstfavorit att bära med strumbyxor, kofta, halsduk och mössa! Gillar även märkets slogan "the true nature of Sweden"! Såklart man vill värna om och lyfta fram Sveriges sköna natur:)

Även väldigt glad i "star-armlänken" jag köpte i en nyöppnad "lite av varje affär" vid Vasaplatsen. Blev även kär i ett par grå jeansshorts med nitar men snyggisarna får vänta till en annan gång.

På torsdag blir det mer shopping då en Me&i-träff väntar. En av Estelles dagmammor - Monica - kommer hit och förevisar plaggen för mig och mina väninnor. Har spanat in hemsidan och bl a fastnat för leopardmönstrade leggings (oväntat va?;)) och turtles-tights... Är de lika söta live som på bild blir det business:)


Önskar Er en fortsatt fin vecka!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar