tisdag 30 oktober 2012

Gorgeous gifts




Älskar Åsa Jungnelius "Make up collection" för Kosta Boda i allmänhet och hennes "Lips" i synnerhet. Den chockrosa munnen ovan har länge varit en favorit men då glaskönheten finns att beskåda hos såväl Mickes kusse Lina (en present ifrån LillM och mig) som hos BästisÅsa (samt en pärlemorosa dito hos Estelles dagmamma vilken hon förärades i 60-års present) var det extra kul att Micke valde en snygging i guld till mig:) ÄLSKAR den! SMACK på Micke:)

Något annat jag är stormförtjust i är mamma/barn-armbandet ovan vilket jag fick av mamsen (= världens finaste mamma) härom dagen. Pure love ❤

De allra vackraste gåvorna är såklart tveklöst mina ögonstenar Estelle & Noelle. Ni är verkliga hjältinnor som kämpar på trots sjukdom, tristess och stundtals energilös mamma. Älskar Er mer än livet självt.


Det finns hopp:)

Puss (jo, nu vågar jag då jag inte tror jag smittar längre:))/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar