tisdag 9 oktober 2012

Blommigt vs marinblått






Veckans 2 första dagar har mestadels innehållit mamma/barn-sysslor och vardagsbestyr. Tur att en del "egentid" är inplanerad framöver - Sh'Bam imorgon, MAD-lunch på torsdag och AW med Carin & Cissi @ Post på fredag - för hur mycket jag än älskar "troll och hem" (tro mig, jag skulle göra vad som helst när som helst för mina älskade) är jag lite trött på "städa/diska/tvätta/handla/laga/mata/fixa-ekorrhjulet". Är helt övertygad om att träning och väninnetid kommer göra susen!

Bjuder på härliga promenadbilder på kidsen inkl "Mini-Batman" och "Västfantasten":) Vilken "väst-outfit" - den romantiska beige/blommiga eller den coola marinblå - tycker du mest om? Själv ÄLSKAR jag båda! En omöjlighet att välja!



Pussar i mass!/ Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar